Tuesday, July 19, 2011

Kempis perut.

Hari ini aku dah start jaga makan. 1st sebab nak jaga kesihatan 2nd sebab nak kempiskan perut. Aku tersedar semalam lepas baca majalah MIDI. Orang perut buncit mempunyai risiko yang tinggi untuk mendapat penyakit. Lepas tu aku tengok simptom  pun macam bahaya je aku ni. Jadi hari ni aku start sit up setiap kali sebelum tidur & bangun tidur. Breakfast banyak, lunch sederhana, petang makan sikit, malam tak makan (minum sup sayur je kot). Lepas tu aku dah taknak makan manis. hehe

All the best meckomeckymecka!

ps, sejak balik sini tak potong rambut lagi. Setakat ni tak rimas lagi bolehlah simpan.

2 comments:

Rock-bottom said...

Alaaaa, i pon bunch. Kena do something ka? Urghhh. I wanna die skinny. Minum sup? Bukan makan sup?

Meck said...

ini semua propa mimpi semata!! semua i xbuat hahaha