Sunday, July 3, 2011

Budak-budak

Setiap hari Ahad aku pergi pasar beli ikan dan sayur.

Perangai aku macam budak-budak. Tak kena langsung dengan umur. Aku suka buat benda tak yang orang tak buat di khalayak ramai. Aku tak kisah pun sebab aku perasan yang aku ni budak-budak. 

Ok. Rambut dah panjang, nak kena potong.

Tahniah Malaysia sebab layak ke pusingan kedua kelayakan Piala Dunia. Nervous betul tengok.. good game tapi defend kelam-kabut asal ada provocation. Free-free Taipei dapat penalti. Bahaya. Jangan buat macam tu lagi.

Ok. Bye. Jom tengok Final Wimbledon Nadal vs Djokovic. Aku predict mesti EPIC.

Ok. Betul-betul bye.

3 comments:

hira said...

Malaysia dah kalah :')

Meck said...

@hira

malaysia layak ikut away goal :)

Careila said...

blog walking petang2 sambil follow.. yuk jalan2..:)

http://blogakufadila.blogspot.com/2011/07/antara-sebab-kenapa-perempuan-cari.html