Saturday, March 19, 2011

penat yang seronok

seronok bila lepas penat buat kerja dapat makan sedap sambil gelak ketawa. hilang semua risau. boleh cakap semua benda merepek. boleh buat lawak gila. boleh buat orang gelak. seronok tak payah fikir banyak. tapi aku sedih jugak.. dah lama tak tengok bola.. huhu

ps I, kajian menunjukkan, kalau aku cukup tidur, aku sihat dan high. aku suka bila aku high sebab tendency untuk buat benda gila & cakap benda gila tinggi.

ps II, hari ni kenduri abang hani kawin. dapat makan sambal sotong (aku alergik dengan sambal & sotong tapi aku tak kira). kuih tiram sungguh delicious! dadih yang untuk kenduri esok kitorang dapat makan tadi. siap tapau 6 lagi. dadih yang sedap~~~ nasi impit cukup rasa. lontong. thanks hani. bila makan sedap terus tak malu pakai tshirt pergi kenduri.hehe. sedapnya. seronok! ow ow ow

2 comments:

yuyu aziz said...

haipp u elergy kan meck jgn makan..nnti tak blh buat POA kalau u sakit. haahaaa

Meck said...

haha sikit lagi.i x gatal pun lps mkn jd i sihat la tu yeyy