OK.
Banyak gila lagi cerita aku tak tengok. losernya aih!!!
Sebab aku penyabar, aku download yang dvdrip je.
Ini yang aku nak download minggu ni. (badass tak? pirateeeee arrrrrrr)
*stok kaka nak pegi kl weekend ini dan weekend weekend weekend seterusnya. jgsdjghgfsjgfyughsfeigw*
- Contraband
- Haywire
- Resident Evil 1-5
- The Vow
- New Year's Eve
- The Darkest Hour
- This Means War
- Ghost Rider 2
- Sherlock Holmes 2
- Extremely loud and Incredibly Close
- I Hate Valentine's Day
- American Pie Presents The Book of Love
- The Next Three Days (aku tengok kat hbo kot hari tu, tak sangka best level 10000, nak tengok lagi)
Mirror Mirror, The Lorax, Hunger Games semua belum lagi humpphhh
oh New Girl, Revenge & aku mungkin patut sambung Once Upon A Time, Secret Circle.
The Walking Dead memang p mati la hahaha bencinya scriptwriter tu arghhhhhhh memang patut stay 1 season je benci benci tak sanggup tengok lagi arghhhhhh sebab bangang
oh New Girl, Revenge & aku mungkin patut sambung Once Upon A Time, Secret Circle.
The Walking Dead memang p mati la hahaha bencinya scriptwriter tu arghhhhhhh memang patut stay 1 season je benci benci tak sanggup tengok lagi arghhhhhh sebab bangang
Ok.
Setakat ni, tahun ni... no.1 di hatiku, Battleship, no. 2 maybe Avengers.. maybe sebab banyak lagi yang aku tak tengok so ada potensi Avengers no. 3.
Chowwwwwwwwwww cincau
1 comment:
bukan slam la. SPOON!
Post a Comment