Wednesday, January 18, 2012

Gameboy

Dulu aku ada gameboy, macam ni



Tapi kena curi, aku tak habis main lagi pokemon.

Kat 9gag asyik cakap pasal pokemon je, buat aku rasa nak main balik.

Beli gameboy yang zaman dulu (murah kot kan), lepas tu main balik. waww

Main pokemon je cukup.

Lepas tu aku ada gameboy advance (ni kakak aku suruh beli masa jalan-jalan kat midv zaman sekolah dulu, tapi bila aku merantau pergi KL, abang aku bagi kat jiran pastu hilang)

Macam ni


Tapi aku tak main pokemon pun, ada 2 games je, street fighter & football lego, tu pun sebab dapat free. Takde nostalgia sangat sebab aku jarang main.

Sekarang aku ada PSP, mak aku kasi hadiah sebab dapat DL, gitu... aku yang nak sebab macam best. Sekali dah ada, tak main pun sangat.. paling lama main pun yang macam guitar hero tu. Sekarang aku macam nak jual, tapi mak aku yang kasi hmph

Macam ni (tak hilang, ada lagi, tapi bateri dia macam kembung)



Oh sebelum psp aku ada ps2, tapi jual kat adik kino (rasa nak beli balik tapi tak jadi haha)

Ok. Bye.

No comments: