Thursday, August 18, 2011

Contestssss

Hobi baru gua! Hari tu excited Nuffnang bagi tiket premier Cars 2. Lepas tu aku ikut lagi contest Nuffnang untuk premier The Smurf & aku dapat lagi tiket free. Sayang je takde kat KL. Aku bagi orang wakil je haha. Semalam aku join lagi contest kat cinema.com.my untuk premier Colombiana & Apollo 18. Next week tau menang ke tak. Sekarang ni pulak, aku berminat nak join contest Nescafe (agak susah ye..) & Kitkat. Oh lagi satu contest photography 1Malaysia haha. Tapi semua ni susah sebab hadiah menarikkan. So tengoklah, jadi ke tak aku nak join. Mula Ahad depan aku nak kumpul Utusan pulak (Ye.. bapaku pembeli setia) aku memang tak suka tapi ada contest joinla haha tak kenang dek budi.

Ok. Good Luck meck! (blog ni takde pembaca so aku wish good luck untuk diri sendiri)

No comments: