Thursday, May 26, 2011

happy

sebab aku dapat download movie!!! laptop yang aku biasa guna untuk download kena repair (ni laptop yang kena hempap tv hari tu.. baru hantar repair.so lepas ni tak payah pakai monitor desktop tu dah) ok jadi aku ingat aku kena tunggu laptop tu siap baru boleh download. rupa-rupanya aku boleh download dengan mudah,senang,tepat dan jujur kat letmewatchthis.com weehuuu! tadi aku baru tengok red riding hood online dan sambil tu aku download just go with it & the next three days. semua dah siap. sekarang nak tengok. yahoo. lepas ni bankrap la pirate king sebab aku tak beli dvd dah.

lagi satu aku happy sebab.. aku tengok movie bersama..


yang caramel tu..tapi aku paling suka vanilla. susah gila nak cari benda ni tapi semalam jumpa yeay.

ok bye nak tengok movie

2 comments:

Anonymous said...

website 2 ade url lain. funmoviesite.com pon boleh. tp yg xbest sbb movie yg latest xde dvd quality kn?

Meck said...

oooo ada url lain.haah..sbb tu i x tgk sgt yg latest..kna tgu lm sikit br ok