Saturday, January 22, 2011

Oren jahat!

esok (hari ni la kan sebab dah 2.25am) ada carpe diem aka induksi part 1. tak nak join sebab banyak kerja test etc tapi whatever la. LLB tinggal 13 minggu jadi masa ni akan digunakan sebaik-baiknya untuk bergembira bersama sahabat handai sebelum kahwin walaupun sedih sebab terpaksa mengorbankan rajes & tuan lee (tapi tak jugak..banyak je masa free tapi dikorbankan main cityville. haha).

sekarang tak keep track dah kerja apa ada. yang aku tau (macam best je guna aku) cuti je nak main cityville. argh. tu la malas main game ni.. addictive!!! habis main aku suka tido lepas tu komen-komen dekat FB lepas tu aku main game lagi. tak pernah lagi keluarkan buku dari beg nak buat nota etc. susun nota pun tidak ni lagi nak buat nota.

bak kata TN,

"i can't even decide where to have lunch let alone deciding a rape case!!!"

dan minggu ni jugak aku banyak merepek kat blog ni. tapi post yang ini tak emo so tak delete la.holaa!

ahad ni pulak aku ada futsal. walaupun tidak fit seperti dulu aku rasa lebih bertenaga kali ni. sebab nak main kat UM kot. ada apa kat UM? takda apa. bestnya futsal.

bak kata PJ,

"bangun pg trus futsal..kan best cmni ari2..:D"

tapi nak buat cam mana. habis futsal ni habis la.

ok next week ada apa.

assignment criminal - jumaat
test civil-jumaat
cta role play interview - S*** lupa!!!! - khamis
opinion writing- tak ingat dia suruh buat apa
BM- translate lagu. whatever
ethics- about me - selasa


TEST CRIMINAL - *lepasbreaklepasbreaklepasbreak*

ok bye

oh ini lah mecko's town!



banyak bunga sebab boleh increase payout. strategi lain kena tunggu level tinggi sikit. hmm menyesal pulak tak main betul masa cuti hari tu..

bye

No comments: