Thursday, June 2, 2011

malas

hampir 2 minggu berlalu dan aku masih sama. buncit dan rambut pendek (tapi masih cantik dan sopan). otak pun kurang bergerak menjadikan aku terfikir sampai bila harus begini. haha. laptop yang biasa guna buat projek pun tak siap lagi. macam sebulan dah hantar repair. hmmph. semua benda macam torrent, emel gambar, update blog (yang ada research), tukar design blog (boring dah) semua terbengkalai. aku ingat nak bincang isu Meatball Ikea & Barbican yang tengah hangat sekarang ni di samping isu KFC & Secret Recipe yang kecoh kejap dulu. rasanya semua orang kena buat research sebelum percaya bulat-bulat. tu la. bila laptop dah ok nanti baru la nak bincang. konspirasi atau realiti.

berbalik kepada isu aku malas. aku memang malas. basikal ada, tapi ada anjing (alasan), lagipun aku selalu mandi petang..takkan lepas mandi nak berpeluh pulak kan (alasan).

oleh itu aku sekarang tengah cari movie yang boleh buat aku berfikir. tapi hari ni aku tak dpat berfikir. aku tengok Donnie Darko. sampai ending pun aku masih blur. haih. terpaksa baca kat wiki apa yang jadi sebenarnya. tengok. kesian otak ni.

jadi aku ingat nak start main sudoku la. bagi otak gerak (biar betul? tak.)

oklah sampai sini je la. brunei brunei. takde benda nak buat selain makan. sigh

ps, sekarang turun tangga je mesti sakit kaki. osto ke? lagi 5 tahun umur 30. sempat lagi minum anlene

2 comments:

Anak Adam said...

5 thn umur 30? kau umur 25 kA?????

Meck said...

tu bundar je. i 89!!!