Thursday, June 16, 2011

Khamis (esok result)

16 Jun dah. Lagi 8 hari aku outstation, balik tu, terus attachment 2 bulan (patut aku minta sebulan je..menyesal pulak). Lepas tu raya, chambering kat KL pulak. Lepas tu cari husband. HAHAHA. Jadi 8 hari je aku ada sebagai insan yang tak payah nak fikir apa-apa (over). Sedihnya, aku tak ready lagi. Aku ialah budak 8 tahun dalam badan remaja 18 tahun. Ok. Habis introduction.

Hari ni aku nak cerita aktiviti aku minggu ni. Aku tak tengok movie dah sebab aku dah ada kerja. Kerja aku sekarang ialah update blog & blogwalking. Semuanya sebab Nuffnang. Sekarang ni ada RM12.90, lepaslah nak tengok movie kat MBO & beli air mineral. Tapi aku taknak air mineral, aku nak set popcorn, jadi aku kena usaha lebih. 

Macam mana? Rajin update blog & rajin baca blog orang. Mula-mula kerja ni agak bosan, tapi lama-lama best. Rupanya banyak info boleh dapat masa blogwalking (tidak dinafikan banyak jugak blog aku datang sekali je pastu hmmph). Aku suka tengok blog yang ada informasi, kadang-kadang info tu lagi best dari baca news online apatah lagi baca newspaper. Tapi yang paling best, info kat blog ni cepat. Kalau ada isu panas tu, macam cendawan tumbuh di tepi pantai.

Itu je lah kerja aku, berbanding minggu lepas (aku tengok 15 cerita), minggu ni 3 je (Ok. so?)

Ok jadi tunggulah, Nuffnang bagi aku berapa kali ni. Ada ke tidak, ke sama je. 

Apapun, aku suka kerja aku sekarang ni. haha

Ok.Bye!

ps, esok result terakhir UITM bagi kat aku. Good Luck lah.

5 comments:

syafiqakarim said...

so, apa result nya?
meh cite ;p

Meck said...

belum lg.esok haha

hana said...

erm..
x nak tgk result bole??
hhaha
berdebar plak...
=D

Sharinginfoz said...

kita tunggu

Meck said...

dah dapat. alhamdulillah